Foto: Publicitātes foto

Lielākā zemo izmaksu lidsabiedrība Centrāleiropā un Austrumeiropā Wizz Air 19. maijā svin savu 11. gadadienu. 2003. gada septembrī dibinātās Wizz Air pirmais lidojums notika no Katovices Polijā, 2004. gada 19. maijā, ar tālejošu mērķi izveidot zemo cenu aviosabiedrību, kas darbojas no Centrāleiropas un Austrumeiropas. Kad šis mērķis ir sekmīgi sasniegts, lidsabiedrība turpina attīstīties un paziņo par savu atsvaidzināto zīmolu un lidmašīnas krāsojumu.

Pirmajos 11 gados aviosabiedrība ir pārvadājusi 90 miljonus pasažieru, izaugusi no jaunas lidsabiedrības platformas līdz 59 lidmašīnām, ar vairāk nekā 380 maršrutiem 38 valstīs. Tā kā Wizz Air jau no paša sākuma koncentrējas uz klientu aprūpi, tā izziņo arī vairākus jaunus papildinājumus, kas ir paredzēti klientu pieredzes uzlabošanai.

Dažu pēdējo mēnešu laikā WIZZ ir uzņēmusies ierosmi atjaunināt savu zīmolu, un šodienas atsvaidzinātā zīmola un krāsojuma atklāšana parāda aviosabiedrības nemitīgos centienus nodrošināt pozitīvu pieredzi saviem klientiem. WIZZ zīmolam tagad ir jauns, spilgtāks un izsmalcinātāks izskats un noskaņa, kā arī dažas no iniciatīvām, kas tiek īstenotas kopā ar zīmolrades ierosmi:

No 19. maija:

  • Sēdvietu piešķiršana visos tīklos
  • Jauni cenu veidi (pamata un plus), lai būtu vieglāk izvēlēties pamata zemo cenu vai zemo cenu apvienojumā ar populārākajiem ērtību pakalpojumiem

2015. gadā:

  • Tīmekļa vietnes uzlabojumi ātrākai un vienkāršākai rezervēšanai
  • Wizz Air mobilās vietnes atklāšana 
  • Zēmākās cenas meklētāja funkcija tīmekļa vietnē 
  • Wizz Tours brīvdienu komplekti kļūs pieejami vairāk valstīs
  • Jaunās lidmašīnas A320 un A321 tiks piegādātas ar jauno krāsojumu
  • Jauns interjers lidmašīnās A321 no novembra
  • Jauni formastērpi ar atsvaidzinātām zīmola krāsām

Wizz Air vadītājs Jožefs Vāradi sacīja: "Pēdējās desmitgades gaitā Wizz Air ir guvusi ievērojamus panākumus visas nozares radikālā pārveidošanā, un mēs esam pārsnieguši savu ieceri uzticamus un lētus gaisa pārvadājumus padarīt pieejamus ikvienam Centrāleiropā un Austrumeiropā, jo mēs esam paplašinājuši darbību visā Eiropā un ārpus tās. Mūsu atjauninātā zīmola atklāšana ir vēl viens no mūsu daudzajiem pasažieru ceļošanas pieredzes nepārtrauktās uzlabošanas pasākumiem. Mēs ar saviļņojumu atklājam gan A320, gan mūsu jauno A321 jauno krāsojumu. Mēs joprojām koncentrējam uzmanību uz sava Viseiropas maršrutu tīkla paplašināšanu un ar nepacietību gaidām savos lidojumus gan līdzšinējos, gan jaunus klientus."

Wizz Air svin savu 11. gadadienu un zīmola atjaunināšanu ar visu laiku lielāko biļešu izpārdošanu; 19. maijā, līdz pusnaktij veiktajos rezervējumos visos reisos un visos maršrutos, katra otrā biļete ir par brīvu. 

Šī akcija ir spēkā 19. maijā no 00.00 līdz 24.00 pēc Centrāleiropas laika tikai tad, ja jūs pērkat vismaz divas (2) biļetes vai vairāk vienlaikus viena rezervējuma ietvaros vienam un tam pašam lidojumam, ko veic Wizz Air Hungary Ltd. (W6) rezervējums var ietvert ne vairāk par sešiem (6) pasažieriem. Katra otrā iegādātā biļete būs par brīvu līdz ne vairāk par trim bezmaksas biļetēm vienā rezervējumā.

Termini "par brīvu" un "bezmaksas" nozīmē, ka par bezmaksas biļeti jums nebūs jāmaksā par lidojumu, ieskaitot nodokļus, citus obligātos maksājumus un nelielu rokas bagāžas somu (maks. 42×32×25 cm) (bet izņemot administrēšanas maksu).

Administrēšanas maksa būs jāmaksā par katru bezmaksas biļeti. Lielām rokas bagāžas somām un katram reģistrētās bagāžas priekšmetam tiek piemērota papildu maksa. Nekādi citi izvēles papildu pakalpojumi un produkti šajā akcijā neietilpst, un jums par tiem ir jāmaksā, pat ja tie attiecas uz bezmaksas biļeti vai ir iegādāti saistībā ar to. Iegādātās biļetes ir jāizmanto kopā, un tās nevar atcelt katru atsevišķi. Rezervējumi vairāk nekā sešiem (6) pasažieriem akcijā nav iekļauti. Biļešu skaits par katru noteikto cenu ir ierobežots.

Par Wizz Air 

Wizz Air ir lielākā zemo izmaksu lidsabiedrība Centrāleiropā un Austrumeiropā, kas ekspluatē 59 lidmašīnu Airbus A320 parku un piedāvā lidojumus vairāk nekā 380 maršrutos no 21 bāzes, savienojot 112 galamērķus 38 valstīs. Wizz Air aptuveni 2200 aviācijas speciālistu lielais kolektīvs nodrošina izcilu servisu un ļoti zemas biļešu cenas, padarot Wizz Air par 16,5 miljonu pasažieru izvēli finanšu gadā, kas beidzās 2015. gada 31. martā. Wizz Air akcijas tiek kotētas Londonas fondu biržā ar kodu WIZZ.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!