Iegādājies kādu lietu brīvdienās, kas īsā laika posmā sabojājusies? Problēma ar nomātu automašīnu vai rezervētu viesnīcu? Kavējas lidojums atpakaļceļā? Gadījumā, ja brīvdienas izvēršas citādi nekā plānots, patērētājam jāzina, kas jādara, lai aizstāvētu savas tiesības. Tāpēc Eiropas Patērētāju centru tīkls (ECC-Net) izveidojis jaunu mobilo aplikāciju: ECC-Net: Travel App.

Aplikācija būšot ceļošanas sabiedrotā Eiropas Savienībā, kā arī Islandē un Norvēģijā. Tā palīdz patērētājiem atrisināt sarežģītas situācijas brīvdienu laikā, piedāvājot normatīvo aktu zināšanas un to tulkojumu visās Eiropas Savienības dalībvalstu valodās, kā arī Islandiešu un Norvēģu valodā.
Aplikācijā apskatītās tēmas: mazumtirdzniecības pirkumi, autonoma, izmitināšanas pakalpojumi, medicīniskā aprūpe, gaisa un dzelzceļa transports, kā arī autobusa un jūras transporta pakalpojumi.
Sadaļa ar noderīgu informāciju piedāvā svarīgākos tālruņa numurus un kontaktinformāciju ikdienas ārkārtas gadījumiem.

Aplikācija ir bezmaksas un, lai izvairītos no viesabonēšanas slazdiem, to iespējams lietot bez interneta pieslēguma. Tā ir pieejama mobilajām ierīcēm ar iOS, Android un Microsoft Windows operētājsistēmām un to var lejupielādēt:

Google Playstore (Android)
Apple app store (iOS)
Windows Store (Microsoft) 

ECC-Net: Travel App ir visu 30 ECC-Net tīkla dalībnieku kopīgs projekts. Eiropas Patērētāju centri ir pieejami katrā dalībvalstī, kā arī Norvēģijā un Islandē, piedāvājot bezmaksas palīdzību un padomus patērētājiem. Centru darbību līdzfinansē Eiropas Savienība.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!